تأثیر نقدشوندگی، حجم و عملکرد بازار بر رفتار جمعی

درنا الماسی پور؛ مهدی عباسی اصل

دوره 9، پاییز ، آذر 1402، ، صفحه 56-76

https://doi.org/10.22034/jifb.2023.185590

چکیده
  بخشی از رفتار انسان، حاصل تعامل با اجتماع است. بسیاری از احساسات، حالات و روحیات انسان، حاصل فعل و انفعال با محیط و اجتماع پیرامون است که از آن‌ها با عنوان خُلق اجتماعی یاد می‌شود. هدف این پژوهش، تأثیر نقدشوندگی، حجم و عملکرد بازار بر رفتار جمعی می‌باشد. در پژوهش حاضر، با توجه به نوع داده‌ها و روش‌های تجزیه و تحلیل موجود، از روش تجزیه ...  بیشتر